Jak wygląda współpraca w gabinecie?

Współpracę rozpoczynamy od konsultacji wstępnej. Umawiamy się konkretną datę i godzinę.
Pierwsze spotkanie jest bardzo ważnym elementem rozpoczęcia współpracy. Przeprowadzę z Tobą szczegółowy wywiad żywieniowo-zdrowotny, który pozwoli na poznanie Twoich oczekiwań, potrzeb, problemów, stanu zdrowia i nawyków żywieniowych. Zazwyczaj trwa ok. 60 minut.

Opis analizy

W trakcie pierwszej wizyty:

  • wykonam profesjonalną analizę składu ciała oraz pomiary obwodów ciała,
  • dokonam analizy dotychczasowego sposobu żywienia, wskażę błędy żywieniowe,
  • otrzymasz wstępne wskazówki i zalecenia,
  • odpowiem na nurtujące Cię pytania.

Na pierwszą konsultację zabierz ze sobą:

  • aktualne badania laboratoryjne (wykonane 3-6 miesięcy).
  • dzienniczek żywieniowy = jadłospis. (spisz przez trzy dni, najlepiej dwa dni powszednie i jeden dzień wolny wszystkie zjedzone posiłki, przekąski oraz wypite napoje - uwzględnić wielkość porcji, a także godzinę spożycia,
  • spis przyjmowanych leków, suplementów, ewentualnych alergii.

Na koniec pierwszej wizyty ustalamy zakres współpracy, strategię i szczegółowy plan działania.

Podczas pierwszego spotkania wybierasz także jadłospis. Taka forma współpracy daje najlepsze rezultaty. Mogę zaoferować Ci następujące jadłospisy 7-dniowy, 14-dniowy, 21-dniowy lub 28-dniowy.
Jadłospis otrzymujesz ode mnie w ciągu 10 dni roboczych od naszej konsultacji. Możesz go odebrać osobiście w gabinecie lub przesyłam Ci na wskazany adres e-mail. Do jadłospisu dołączone są dodatkowe materiały ułatwiające Ci wdrożenie nowych zasad.

Każdy jadłospis:

  • jest dostosowany indywidualnie do Twoich potrzeb (wspólnie ustalamy ilość posiłków i potrawy, które mają się w nim znaleźć,
  • zawiera szczegółową listę zakupów oraz przepisy na dania, a każdy posiłek ma dokładną gramaturę,
  • jest opracowany w taki sposób, aby nic się nie marnowało, a dania które wymagają większego nakładu pracy planowane są z reguły na 2-3 dni (chyba że ustalimy inaczej), dzięki takiemu rozwiązaniu oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze,
  • zawiera listę zamienników.

Dodatkowo otrzymujesz materiały edukacyjne.

Kolejnym krokiem naszej współpracy będą wizyty kontrolne podczas których monitorujemy efekty zastosowanej diety. To również czas na zadawanie pytań dotyczących jej przebiegu. Wykonam ponownie analizę składu ciała oraz pomiary obwodów ciała. Ustalamy również cele na kolejne tygodnie.

Zachęcam Cię do wykonania badań przed opieką dietetyczną, są one ważnym elementem profilaktyki. Nie w każdym przypadku są obowiązkiem rozpoczęcia współpracy. Możesz je zrobić także po pierwszej konsultacji (przesłać na adres e-mail lub dostarczyć w inny sposób).

Wykonanie badań szczególnie zalecam osobom, które mają już stwierdzone jednostki chorobowe lub odczuwają jakieś niepokojące objawy. Dzięki nim będziemy mieć dokładny obraz Twojego aktualnego stanu zdrowia i będę mogła dostosować dietę do ewentualnych nieprawidłowości. O badaniach będziemy także rozmawiać podczas pierwszej konsultacji.

Jakie badania warto wykonać?

  • morfologię,
  • lipidogram: cholesterol całkowity, LDL, HDL, trójglicerydy,
  • glukozę oraz insulinę na czczo,
  • TSH,
  • GFR,
  • AspAT, ALT.

Jeśli jesteś w ciąży i miałaś wykonywany test obciążenia glukozą tzw. krzywą cukrową, zabierz również ze sobą na konsultację.

Pierwsza wizyta - 80 zł
Wizyta kontrolna - 50 zł
Pakiet trzech wizyt kontrolnych - 120 zł
Analiza składu ciała  (poza pierwszą wizytą) - 40 zł

Jadłospis na 7 dni - 100 zł
Jadłospis na 14 dni - 150 zł
Jadłospis na 21 dni - 220 zł
Jadłospis na 28 dni - 280 zł

Płatności:

  • opłata za jadłospis jest pobierana z góry,
  • w gabinetach istnieje możliwość płatności kartą.

Opinie klientów

sukcesy podopiecznych

Najczęściej zadawane pytania

Nie obawiaj się, nie otrzymasz ode mnie żadnych suplementów gwarantujących schudnięcie i kosztujących dużo pieniędzy. Żadna tabletka nie przyspieszy redukcji masy ciała, bądź nie ujmie Ci zbędnych kilogramów. Nauczę Cię jak jeść normalnie, aby schudnąć i utrzymać ten efekt. Bez wskazań medycznych nie polecę Ci żadnych środków. Ewentualną suplementację, która mogłaby przynieść korzyści ustalimy po rozmowie i analizie wyników badań.
Przed rozpoczęciem współpracy warto wykonać badania krwi, dzięki nim będziemy mieć dokładny obraz Twojego stanu zdrowia i będę mogła dostosować dietę do ewentualnych nieprawidłowości. Nie w każdym przypadku są obowiązkiem rozpoczęcia współpracy. O badaniach, będziemy rozmawiać także podczas pierwszej konsultacji. Wykonanie badań szczególnie zalecam osobom, które mają już stwierdzone jednostki chorobowe.
Moi Podopieczni to w większości osoby, które stosowały już setki diet, nie przynoszących żadnych rezultatów. Współpraca ze mną to nie jest kolejna dieta do szuflady i na krótką metę. Pokażę Ci skuteczne rozwiązania, które pozwolą wyjść z błędnego koła odchudzania, skończyć z nieskutecznymi dietami i co najważniejsze utrzymać ten efekt.
Tak, jako dietetyk kliniczny współpracuję z takimi osobami. Właściwe żywienie to w wielu przypadkach jedna z form leczenia. W trakcie współpracy z taką osobą dostosowuję wówczas strategię, zalecenia i jadłospis do występujących jednostek chorobowych.
Oczywiście, że nie! Jeżeli jesteś osobą zdrową i chcesz schudnąć pokażę Ci jak jeść te produkty i osiągnąć Twój cel. Moi Pacjenci jeżeli lubią to bardzo często jedzą kanapki, spaghetti itp. Natomiast jeśli masz stwierdzone jakieś jednostki chorobowe pokażę Ci jakie produkty wybierać, jak je przyrządzać aby miały korzystny wpływ na Twoje zdrowie.
Redukcję masy ciała można osiągnąć bez ćwiczeń, stosując deficyt kaloryczny. Warto pamiętać, że aktywność fizyczna przynosi wiele korzyści np. podnosi sprawność, obniża poziom stresu oraz sprawia że ciało staje się jędrniejsze.
Nie stosuję strategii zakazów i nakazów. Pokażę Ci, że w diecie odchudzającej jest miejsce na słodkości, bowiem smakołyki to część naszego życia. Wskażę Ci jak umieścić je w diecie, aby osiągnąć Twój cel. Nauczę Cię także jak kontrolować ich jedzenie oraz jak rozkoszować się nimi bez wyrzutów sumienia.
Niedoczynność tarczycy nie jest przeszkodą aby schudnąć. Właściwie zbilansowana dieta, odpowiednia strategia i dobór produktów umożliwia redukcję masy ciała.
Jeżeli nie masz zbyt wiele czasu na gotowanie w jadłospisie umieszczę szybkie i proste posiłki. Z reguły potrawy wymagające większego nakładu pracy np. obiad planuję na 2-3 dni. Jeżeli natomiast gotowanie sprawia Ci przyjemność lubisz eksperymentować i testować nowe smaki mogę przygotować dla Ciebie jadłospis z bardziej wyszukanymi daniami.
Jasne! Proponowane przeze mnie posiłki nadają się dla wszystkich członków rodziny! Przygotowanie dla nich nowych dań będzie z korzyścią dla ich zdrowia.
Posiłki z jadłospisu oparte są na ogólnodostępnych produktach spożywczych, na każdą kieszeń. Do każdego jadłospisu dołączona jest lista zakupów i przepisy na dnia. Wspólnie ustalamy także ilość posiłków. W jadłospisie uwzględnię także lubiane przez Ciebie posiłki/produkty oraz wyeliminuję te których nie lubisz.
Dieta to nie głodówka! Gwarantuję Ci, że nie będziesz odczuwać głodu.